Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Αγαπητέ κ. Καμμένο,


Εδώ «η φιλική εξώδικη ενημέρωση» του κ. Καμμένου και η απάντηση μου.

Κύριε Λιναρδάτο ,
Με την σημερινή σας ανάρτηση παίρνεται θέση ,ελπίζω άθελα σας στην δικαστική διαμάχη που έχω με τον Αντρίκο Παπανδρέου λόγω ασκήσεως των κοινοβουλευτικών μου καθηκόντων και με άλλους εμπλεκόμενους ύψους αστικών διεκδικήσεων αμφοτέρων 23000000 Ευρώ.

Η διατήρηση της ψευδούς και συκοφαντικής σας ανάρτησης που δύναται να χρησημοποιηθεί στην δικαστική διαδικασία θα με αναγκάσει να στραφώ ποινικά και αστικά εναντίων σας και για αντίστοιχο ποσόν .
Η παρούσα αποτελεί φιλική εξώδικη ενημέρωση που σε περίπτωση επιμονής σας θα χρησημοποιηθεί δικαστικά.

Μετά τιμής
Πάνος Καμμένος
βουλευτής Β΄Αθηνων


Και η απαντησή μου



Αγαπητέ κ. Καμμένο,

Καταρχήν, μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι διεκδικείτε από τον κ. Αντρίκο Παπανδρέου 23.000.000 ευρώ. Επιτρέψετε μου την υπόθεση ότι μάλλον θα είσθε ο τελευταίος Έλληνας που ακόμα πιστεύει το Παπανδρεϊκό «λεφτά υπάρχουν».

Σκοπός μου δεν ήταν να παρέμβω σε οποιανδήποτε δίκη αλλά να καυτηριάσω ένα συγκεκριμένο τρόπο δημόσιου λόγου που τον βρίσκω ιδιαιτέρως βλαβερό για την πατρίδα μας. Η ακατάσχετη συνωμοσιολογία που δεν καταφέρνει τίποτε άλλο από το να καταστρέφει υπολήψεις και να δηλητηριάζει την δημόσια ζωή χωρίς ποτέ να κατορθώνει να κάνει έστω και ένα βήμα μπροστά κατά της διαφθοράς.

Ως απλός πολίτης παρακολουθώ τελευταία με ενδιαφέρον τα λεγόμενα σας. Κοίταξα αυτά που παρουσιάζετε ως στοιχεία στους οπαδούς σας και ειλικρινά δεν μπορούσα να δω πως λογικά στοιχειοθετείτε τις κατηγορίες εναντίον του κ. Παπανδρέου. Δεν ξέρω αν έχετε άσσους στο μανίκι ή αν προτίθεστε σε μέλλοντα χρόνο να κάνετε κάποιες σοβαρές αποκαλύψεις. Ότι όμως έχετε παρουσιάσει μέχρι τώρα κατά του κ. Αντρίκου Παπανδρέου δεν υποστηρίζει τις πολύ σοβαρές κατηγορίες που του προσάπτετε.

Όπως σας έγραψα σε email την πρώτη φορά που επικοινωνήσατε μαζί μου, και αν επίσης έχετε δει τις αναρτήσεις μου, είμαι σφόδρα αντί-Παπανδρεϊκος. Πιστεύω ότι οι Παπανδρέου είναι μια αστείρευτη πηγή δεινών για την χώρα μας. Ο Παπανδρεϊκός σοσιαλισμός κατέστρεψε την Ελλάδα. Αυτή η πολιτική εκτίμηση μου όμως δεν μου επιτρέπει να τους κατηγορήσω για παράνομες πράξεις χωρίς σοβαρά και επαρκή στοιχεία. Το ίδιο ισχύει και για εσάς, έστω και αν είσθε βουλευτής. Άλλο οι καταστροφικές πολιτικές της οικογένειας Παπανδρέου που τις κρίνουν οι ψηφοφόροι και η ιστορία και άλλο πράγμα τυχόν παράνομες πράξεις που θα τις έκριναν δικαστές.

Είναι επίσης λυπηρό ότι παρότι αυτοπροσδιορίζεστε ως δεξιός χρησιμοποιείτε τακτικές και λεξιλόγιο που καθιέρωσε το άκρως λαϊκιστικό ΠΑΣΟΚ την δεκαετία του 80. Θυμάστε; Το λέγαμε Αυριανισμό. Θα πρέπει να δείτε την ειρωνεία της υποθέσεως όπου η αντί-Παπανδρεϊκή σας εκστρατεία είναι εξόχως Παπανδρεϊκή. Γι’ αυτό έγραψα και στο άρθρο μου ότι σας αξίζει ο τίτλος το πιο συστημικού πολιτικού. Οι πράξεις και οι λόγοι σας επιβεβαιώνουν την πολιτική και πολιτισμική κυριαρχία του Παπανδρεϊσμού. Κρίμα.

Σε δεύτερο email μου θέσατε δύο ερωτήματα. 1. Σε ποια τράπεζα δουλεύω. Αυτό είναι προσωπικό θέμα αλλά θα σας έλεγα ότι δεν έχω ή είχα καμία σχέση με Παπανδρέου, Unigestion και Dexia. Επίσης ποτέ δεν έχω ανακατευτεί με χρηματοπιστωτικά προϊόντα που έχουν άμεση σχέση με την Ελλάδα ή τα οικονομικά της.

2. Με ρωτάτε επίσης αν «με τον Σπύρο Λιναρδάτο της 4ης Αυγούστου έχω συγγένεια.» Φαντάζομαι εννοείτε τον γνωστό ιστορικό και δημοσιογράφο του οποίου ένα από τα βιβλία ήταν το “Πως εφτάσαμε στην 4η Αυγούστου.” Δεν ήταν Μεταξικός ο άνθρωπος αλλά αριστερός. Καταλαβαίνω ότι ως πολιτικός είστε πολύ απασχολημένος με το να βγαίνετε στις τηλεοράσεις και να βλέπετε ψηφοφόρους, αλλά μιας και έχετε τις τύχες μας στα χέρια σας, ανοιχτέ και κανά ρημάδι βιβλίο που και που.
Η σχέση μου με τον εκλιπόντα Σπύρο Λιναρδάτο είναι ότι όλοι οι Λιναρδάτοι προερχόμαστε από την Αγία Θέκλη της Κεφαλλονιάς.

Πολίτης-μπλόγκερ,
Ναπολέων Λιναρδάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου